joi, 16 mai 2013

Succes Cezar! Sa ii uimesti pe toti la Eurovision!

Ne-am apropiat de ziua semifinalei Eurovision!

 In urma cu o luna si mai bine se discuta despre interpret si melodie:

"A castigat un tip, Cezar... (scuze, dar nu il stiu, imi fac mea culpa).
Mie una mi-a placut melodia Elenei Carstea! Dar, deh,... cam plictisitoare pentru Eurovision!
Iar melodia Luminitei Anghel cam seamana la stil cu cea dintr-un film cu James Bond!!!



 Vocea lui Cezar, o fi ea buna, dar la Eurovision nu cred ca se voteaza pentru acest stil, mai repede trimiteam o trupa rock, hard rock, metal rock, orice rock!!!  ;-)
Nu stiu cine a ales melodiile din preselectie, dar au fost doi interpreti care au avut acelasi stil de voce (chiar nu se gaseau si alte voci???) cam prea "sus" pentru barbati  (unul este Cezar, despre care am aflat ca este recunoscut pe plan mondial ca fiind unul dintre putinii contratenori din lume)."


UPDATE:
16 MAI 2013:

Sa vedem, poate o sa ii uimeasca Cezar pe straini in concursul din Suedia! Se pare ca are sustinatori importanti! Chiar si Bonie Tyler va vota cu el!
Astazi este semifinala in care concureaza Cezar al nostru.. sa speram ca regia spectacolului si vocea lui vor face o impresie buna.. am inteles ca este ceva deosebit, chiar socant!
Bafta Romania!

P.S.: Aici sunt melodiile de care am vorbit:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu