duminică, 19 mai 2013

Despre Eurovision 2013 si despre Ouatu...

Gata cu barfele! Iar am castigat! Ce? ... Experienta, of course :-)
Atatia romani au crezut in Ouatu, de ma asteptam sa se claseze macar in primele 10 locuri ...
Pomul laudat...
A fost prima data cand am crezut ca sunt "varza" la muzica si  ma gandeam ca poate am eu ceva impotriva contra-tenorilor... Ma gandesc acum ca am avut dreptate...ma pricep un pic la muzica :-)



Nu m-a "dat pe spate" nici regia, nici macar costumul cantaretului nostru!  La fel cum nu i-a impresionat nici pe romanii din Spania si Italia, care nu s-au deranjat sa isi cheltuie banii pentru a vota pentru tara lor de origine nici macar  un punct!
In general Eurovision se vrea un spectacol in care fiecare tara sa arate ce are mai bun si pe cat posibil sa imprime spectacolului ceva din specificul sau. Daca am analiza acum interpretarea lui Ouatu ar trebui sa ne consideram o tara de "privighetori masculine" si de barbati in rochii lungi... Hmmm... Daca s-ar tine cont de acest punct de vedere, Grecia ar fi cea care ar fi trebuit sa castige! :-)
Inca mai contrazic parerile celor care au criticat melodia Elenei Carstea si pe interpreta, considerand-o prea "ramolita" pentru a participa la Eurovision. Mie una mi-a placut. Macar era o cantareata pop si avea o melodie 'normala'.
Inca nu inteleg ce a cautat un interpret de opera sa participe la un concurs de muzica usoara! De ce Moldova a trimis o interpreta cu voce potrivita pentru stilul concursului, cu o melodie chiar draguta? Ei de ce nu au vrut sa "iasa in evidenta" cu un bariton, de exemplu?
Ma gandesc ca daca ar fi fost interpretata de o voce "normala", melodia noastra ar fi adunat mai multe voturi, dar asa... Inca nu avem asa o cultura muzicala incat sa o intelegem pe Angela Gheorghiu care l-a sustinut pe Ouatu, in loc sa isi fi vazut de treaba...
Poate data viitoare isi va vedea fiecare de "bucataria" lui... Muzica pop sa fie interpretata totusi de un cantaret de muzica pop! Asta este parerea mea.

Iata declaratia lui Ouatu (nu comentez, ca ma enervez):

„Eu, profesional și personal, mă simt împlinit. Mi-aș fi dorit un loc mai bun în clasamentul final, pentru mine și pentru România, dar știu că ceea ce a ținut de mine am făcut. Show-ul nostru a ieșit foarte bine, am muncit cu toții enorm și le mulțumesc tuturor celor care au făcut posibil ca această muncă de echipă să prindă formă.
România rămâne, însă, o țară negată oarecum de Europa, așa că, în această seară, cele două mari familii – Scandinavia și “Mama Rusie” – au învins. Eu am fost favorit la titlu din partea fanilor, dar, geopolitic vorbind, nu mai ține de mine… Le mulțumesc tuturor celor care au crezut în mine și au votat România.”


P.S. Felicitari Danemarca! 

Castigatoarea:

 


 Azerbadjan:


Ucraina:


Georgia:



Elvetia(care nu a intrat in finala!):

 


Romania:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu